Odkrywam, poznaję i wzmacniam siebie

Jak wzmacniać siebie będąc młodym człowiekiem? Wrodzone talenty, realizacja marzeń i celów

Kilka słów o warsztacie:

Całożyciowy rozwój bazuje na idei poznania siebie, a wiedza o własnych predyspozycjach pomaga w relacji z samym sobą oraz innymi, a także służy odnalezieniu swojego miejsca w świecie. Instytut Gallupa, który od kilkudziesięciu lat zajmuje się badaniem talentów, zaleca wykonywanie pracy nad poznawaniem siebie, aby docelowo talenty przemieniać w mocne strony. Najważniejszym elementem warsztatów jest doświadczenie uczniów, że każdy z nich ma wrodzone talenty, które mogą stać się „sprzymierzeńcami” na ścieżce realizacji marzeń i celów. Uczniowie również pozyskują wiedzę jak pracować z talentami, aby je rozwijać w pożądanym kierunku. Jak wzmacniać siebie będąc młodym człowiekiem? – na to pytanie odpowiedzią będzie udział w warsztatach. Kompleksowość programu zakłada, że w procesie odkrywania siebie przez dziecko, uczestniczą również rodzice i nauczyciele (uzupełnieniem zajęć mogą być również programy dla tych grup, gdzie poruszane są tematy takie jak: wsparcie emocjonalne uczniów w ich decyzjach, wiedza na temat talentów, koncentracja na mocnych stronach uczniów i ich wzmacnianiu).

Cele szczegółowe:

  • Uczeń zdobywa wiedzę w zakresie rozpoznawania swoich talentów.
  • Uczeń potrafi wykorzystać swoje talenty do osiągania celów.
  • Uczeń dostrzega zależność pomiędzy znajomością siebie a adekwatną samooceną.
  • Uczeń uświadamia sobie, że różnorodność jest wartością.
  • Uczeń uświadamia siebie, że ważne jest posiadanie pasji i rozwijanie jej w kontekście zapobiegania zagrożeniom.

Zakres tematyczny:

  1. Czym jest talent i jak go rozpoznać?
  2. Świadomość swoich zalet i jej wpływ na poczucie własnej wartości.
  3. Zalety a adekwatna samocena i obraz własnej osoby.
  4. Talenty a relacje międzyludzkie i współpraca w grupie.
  5. Rozwój pasji i zainteresowań jako ochrona przed agresją czy uzależnieniami.
  6. Rozwój pasji i zainteresowań jako ochrona przed agresją czy uzależnieniami.

Korzyści:

  • Poznanie swoich talentów.
  • Zwiększenie odwagi do realizowania celów i marzeń na bazie wykorzystywania swoich mocnych stron.
  • Zbudowanie wspierającego obrazu siebie.

W celu otrzymania oferty zadzwoń do nas lub wyślij formularz kontaktowy.

Ważne informacje
Masz pytania? Wyślij formularz lub zadzwoń: 500 227 600.
Wyślij formularz kontaktowy

Wyślij formularz kontaktowy

Wypełnij formularz w celu poznania szczegółów, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Biuro czynne
8:00 - 16:00

Najczęściej zadawane pytania

  • Gdzie prowadzimy szkolenia i warsztaty?
    Zajęcia prowadzimy stacjonarnie we wskazanym przez klienta miejscu. Dojeżdżamy do siedziby a w razie potrzeby wynajmujemy salę zewnętrzną. Prowadzimy również szkolenia w formie online.
  • Czy szkolenia/warsztaty są płatne?
    Tak, zajęcia są płatne. Na prośbę klienta pomagamy w pozyskaniu funduszy na tego rodzaju działania. Wiele instytucji publicznych ma możliwość pozyskiwania dodatkowych funduszy z różnych projektów, z kolei placówki oświaty mogą wnioskować o finansowanie działań profilaktycznych do Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  • Jaki jest koszt zajęć?
    Dokładny koszt z ofertą kalkuluje nasz zespół po krótkiej rozmowie telefonicznej lub zapytaniu w formie e-mail. Na koszt wpływa tematyka zajęć, czas trwania, ich częstotliwość, jak również dodatkowe preferencje jak np. konkretna osoba do prowadzenia zajęć. W zależności od tych wytycznych przygotujemy dla Was ofertę współpracy.
  • Skąd jesteśmy?
    Nasza główna siedziba znajduje się pod Krakowem w miejscowości Limanowa. Natomiast szkolimy w całej Polsce. Współpracujemy z trenerami w wielu województwach, jesteśmy również bardzo mobilni, dlatego chętnie podejmujemy się współpracy w różnych zakątkach Polski. Co zresztą możecie zobaczyć na mapie w zakładce "O NAS".

Pozostałe szkolenia

nauczycielepomoc-spolecznapracownicy-socjalniprojekty-i-dokumentyszkoly

Standardy ochrony małoletnich

Ochrona przed krzywdzeniem dzieci to zadanie dla wielu podmiotów. Dlaczego i kto jest zobowiązany wprowadzić standardy ochrony małoletnich?
szkolyuczniowie
Program profilaktyczny Debata

Program rekomendowany Debata

Profilaktyka uzależnień od alkoholu
szkolyuczniowie
Program profilaktyczny Cukierki

Program profilaktyczny Cukierki

Rozwijanie umiejętności życiowych uczniów klas I-III
szkolyuczniowie

Naprzeciw przemocy

Jak wyrażać trudne dla nas emocje czy uczucia, by nie ranić siebie i innych?
cross-circle